Pirkimo-pardavimo taisyklės
-
Bendrosios sąlygos
Ši elektroninė parduotuvė (www.kame.lt) priklauso UAB KAMĖ, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigtai ir veikiančiai įmonei, įmonės kodas 303051031, adresas: Kokybės g. 4, Biruliškių k., Kauno r., Lietuva, tel: +370 611 31131. Internetinės parduotuvės taisyklės taikomos visiems klientams, įskaitant privačius ir verslo klientus.
Vykdydama visą savo veiklą bendrovė laikosi bendrųjų taisyklių ir rekomendacijų, susijusių su prekyba su vartotojais, reklama ir rinkodara.
Šios pirkimo taisyklės ir sąlygos yra galiojantis teisinis dokumentas, sudarytas tarp abiejų šalių (Pirkėjo ir Pardavėjo), nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo teises ir pareigas, Prekių įsigijimo ir apmokėjimo tvarką, Prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygas, Šalių atsakomybę ir kitas sąlygas, susijusias su www.kame.lt.
Norėdamas įsigyti prekių, Pirkėjas turi sutikti su šiame dokumente išdėstytomis Parduotuvės sąlygomis. Pirkėjas sutinka su šiomis sąlygomis pasirinkdamas „Perskaičiau ir sutinku su parduotuvės sąlygomis ir taisyklėmis“.
Prieš pateikdami užsakymą, įsitikinkite, kad perskaitėte ir supratote Taisykles ir sąlygas.
Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti Taisykles ir sąlygas, atsižvelgdamas į teisės aktų reikalavimus. Pirkėjas bus informuotas apie bet kokius pakeitimus, pataisas ar papildymus registracijos metu nurodytu el. pašto adresu ir, norėdamas įsigyti prekių iš šios internetinės parduotuvės, privalės iš naujo patvirtinti pakeistas Sąlygas.
Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai atsirado dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, neperskaitė šių Taisyklių ir sąlygų, nors jam buvo suteikta galimybė tai padaryti.
Toliau nurodyti asmenys turi teisę pirkti mūsų internetinėje parduotuvėje:
- Pirkėjai: fiziniai asmenys, kuriems sukako 18 metų ir kurių veiksnumas nėra apribotas teismo sprendimu;
- Juridiniai asmenys;
- Aukščiau išvardytų asmenų įgalioti atstovai.
Pateikdami užsakymą interneto svetainėje, jūs garantuojate, kad jums yra ne mažiau kaip 18 metų ir kad esate teisiškai pajėgūs sudaryti įpareigojančias sutartis.
-
Užsakymo pateikimas ir mokėjimas
Užsakymo pateikimas. Norėdami pateikti užsakymą, atlikite pirkimo internetu procedūrą ir spustelėkite „Apmokėti“. Užsakymas jums tampa teisiškai privalomas nuo to momento, kai sutinkate su UAB „KAMĖ“ internetiniu pasiūlymu ir kai įvykdomos nustatytos sąlygos (kai užsakymas pateikiamas ir mokėjimas patvirtinamas svetainėje).
Kiekviena pirkimo-pardavimo sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, registruojama ir saugoma www.Kame.lt duomenų bazėje.
Pirkėjas visiškai atsako už pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už jokias iš to kylančias pasekmes.
Užsakymo patvirtinimas. Užsakymo patvirtinimą iš karto matysite savo ekrane pasibaigus užsakymo procesui. Be to, užsakymo patvirtinimas bus išsiųstas el. paštu, kurį mums nurodėte. Kai užsakymas bus išsiųstas iš gamyklos, gausite el. laišką, kuriame matysite sąskaitą faktūrą.
Prireikus UAB „KAMĖ“ turi teisę atsisakyti priimti užsakymą. Jei dėl kokių nors priežasčių negalėsime įvykdyti jūsų užsakymo, informuosime jus apie tai kaip galima greičiau. Jei jau gavome mokėjimą už užsakymą, kurio negalime įvykdyti, grąžinsime atitinkamą sumą.
Produktų prieinamumas. Visi produktų užsakymai priklauso nuo jų prieinamumo. Jei kyla sunkumų dėl produktų tiekimo arba produktų nebėra sandėlyje, pasiliekame teisę pateikti jums informaciją apie pakaitinius aukštesnės arba tokios pat kokybės ir vertės produktus, kuriuos galite užsisakyti. Jei nenorėsite užsisakyti tokių pakaitinių produktų, grąžinsime jums sumokėtus pinigus.
Kaina ir mokėjimas. Parduodamų produktų ir prekių kainos, už kurias išrašoma išankstinio apmokėjimo sąskaita faktūra, nurodomos eurais su PVM, tačiau neįskaitant krovinio gabenimo ar pristatymo išlaidų, nebent nurodyta kitaip. Siuntimo ir pristatymo išlaidos nurodomos užsakymo santraukos puslapyje.
Pasiliekame teisę atšaukti užsakymą, jei yra akivaizdžių kainų klaidų. Akivaizdi kainos klaida – tai tokia gaminio kainos nustatymo klaida, kai gaminio kaina taip smarkiai skiriasi nuo tikrosios gaminio kainos, kad laikoma, jog klientas tokią klaidą suprantą ją pamatęs. Jei kainoraštyje yra akivaizdžių kainų klaidų, UAB „KAMĖ“ neprivalo parduoti gaminio klientui už aiškiai per mažą kainą.
Pirkėjas už prekes atsiskaito vienu iš šių būdų: kreditine arba debetine kortele (Visa, Visa Electron, MasterCard) arba elektronine bankininkyste (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Šiaulių bankas).
Kreditinių kortelių turėtojai privalo atlikti patvirtinimo patikrą ir autorizaciją, kurią atlieka kortelės išdavėjas. Kreditinių kortelių turėtojai privalo atlikti patvirtinimo patikrinimus ir gauti kortelės išdavėjo leidimą. Jei mokėjimo kortelės išdavėjas atsisako arba neleidžia atlikti mokėjimo, mes nesame atsakingi už atsisakymą atlikti pirkimą arba jo vėlavimą.
3.Gamyba ir pristatymas
Pagal užsakymą pagamintos prekės. Visi baldai, kuriuos galima įsigyti UAB „KAME“ interneto svetainėje, yra gaminami pagal užsakymą.* Gamyba trunka iki 20 darbo dienų, po kurių gausite patvirtinimą apie užsakymo išsiuntimą. Kai gaminys iškeliaus iš gamyklos, klientui el. paštu bus išsiųsta sąskaita faktūra.
Visi pagal užsakymą pagaminti gaminiai ir kiti didelių gabaritų gaminiai, kurie dėl saugumo gabenami ant padėklų, pristatomi tik iki jūsų pastato durų, o ne iki jūsų buto durų, jei tai daugiabutis namas. Baldai į namo vidų nevežami. Yra galimybė papaildomai užsisakyti užnešimo paslaugą.
*Prekių, kurios gaminamos pagal užsakymą, kategorijų sąrašas: Visos spintelės su stalviršiais, spintelės su praustuvais, veidrodinės spintelės, aukštos spintelės, veidrodžiai, dušo kabinos, stalviršiai, visi praustuvai ir stalviršiai iš CORIAN medžiagos.
Kitos prekės. Priedai, tekstilės gaminiai, maišytuvai ir kiti smulkesni gaminiai, parduodami be baldų, yra sandėliuojami ir bus išsiųsti iš mūsų sandėlio kaip įmanoma greičiau, o užsakymo išsiuntimas užtrunka iki 5 darbo dienų. Jeigu kitos prekės užsakomos kartu su baldais, viskas bus išsiųsta, kai baldai bus pagaminti.
Užsakymo gavimas. Vežėjas susisieks su klientu nurodytu telefono numeriu ir nurodys pristatymo laiką. Klientas turi būti pasiekiamas vežėjui ir turėti galimybę priimti pristatymą vežėjo nurodytu laiku. Jei klientas nebuvo pasiekiamas telefonu arba klientas negalėjo priimti pristatymo vežėjo nurodytu laiku, arba klientas negavo pristatymo sutartu laiku, iš kliento gali būti pareikalauta sumokėti vežėjo papildomai priskaičiuotas saugojimo ar paskirstymo išlaidas.
Pristatymo laikas. Pristatymas Lietuvoje paprastai trunka 1-2 darbo dienas nuo el. laiško, patvirtinančio, kad užsakymas išsiųstas, gavimo. Pristatymas į kitas Europos šalis trunka iki 5 darbo dienų.
Susidarius nenumatytoms aplinkybėms, kartais gali pasitaikyti vėlavimų. Todėl pristatymo laikas yra orientacinis ir nėra garantuojamas. Vėliausiai užsakymas bus pristatytas per 30 dienų nuo el. pašto patvirtinimo, kad jūsų užsakymas buvo išsiųstas, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip. UAB „KAME“ neatsako už trečiųjų šalių išlaidas vėlavimo atveju (pvz., montuotojo išlaidas).
4.Produkto atšaukimas ir grąžinimas
Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos su UAB „KAMĖ“ internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (el. paštu, nurodydamas pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos. Jei pirkėjas jau sumontavo baldus, prašymo grąžinti baldus negalime priimti. Grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Grąžinimo sąlygos
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje. Pastaba: prekės apžiūrėjimui galite pašalinti pakuotės uždarymui skirtas juostas.
- Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
- Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) bei išsaugojus savo vartojamąsias savybes. Pastaba: šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
- Prekė negali būti naudota.
Dėl gražinimo kreiptis:
El. paštas: service@kame.lt
Telefonas: +37061692253
Nekokybiškos arba sugadintos prekės. Galime pakeisti pagal užsakymą pagamintas prekes arba grąžinti pinigus, jei prekė buvo sugadinta gamybos ar pristatymo etapuose. Pirkėjas turi apžiūrėti baldą iš karto po jo gavimo ir per 5 dienas nuo minėto užsakymo gavimo dienos pateikti skundą su nuotraukomis el. paštu service@kame.lt Jei sugadintos tik kai kurios baldo dalys, gali būti pakeičiamos tik netinkamos detalės. Jei pirkėjas jau sumontavo baldus, prašymo grąžinti baldus negalime priimti.
Teisė atsisakyti sutarties taikoma tik privatiems klientams.
Pirkėjas privalo grąžinti transportavimo metu sugadintą gaminį ar jo dalis, arba netinkamą gaminį, jei dėl to buvo susitarta. Šiuo atveju UAB „KAMĖ“ organizuoja transportą ir atsako už jo išlaidas. Klientas privalo nedelsdamas pateikti raštišką pranešimą apie klaidą elektroniniu paštu klientų aptarnavimo skyriui.
Prekės dalys, pavyzdžiui, medžio, akmens ir stiklo paviršiai, turintys natūralių apdailos skirtumų, priklausančių nuo medžiagos savybių, nelaikomi gaminio defektais, jei jie atitinka esamą kokybę ir neviršija UAB „KAME“ specifikacijose nustatytų leistinų nuokrypių.
- Garantija
Šiems UAB „KAMĖ“ gaminiams suteikiame 10 metų garantiją: stalviršiai, praustuvai, spintelės su praustuvais, spintelės su veidrodžiais, veidrodžiai, veidrodinės spintelės, lentynos, aukštos spintelės, rankenos, atraminės kojelės, vyriai, „soft close“ sistemos ir stalčių bėgeliai. Garantija taikoma gaminių mechaninėms dalims, pavyzdžiui, vyriams, taip pat baldų medžiagoms (MDF, MDP ar kt.)
Elektros instaliacijos įrenginiams baldų gaminiuose suteikiame 5 metų garantiją.
Kitoms prekėms, pavyzdžiui, aksesuarams ir tekstilės gaminiams, UAB „KAMĖ“ taikoma 2 metų garantija.
Kartu su siunta pateikiamas užsakymo patvirtinimas taip pat yra garantijos liudijimas ir turi būti saugomas visą garantinį laikotarpį.
Garantijos procesas. Jei garantiniu laikotarpiu pastebėjote gaminio defektų, kreipkitės į mus:
El. paštas: service@kame.lt
Telefonas: +37061692253
Prie el. laiško pridėkite nuotrauką ar kitą vaizdinę medžiagą (vaizdo įrašą), kurioje aiškiai matytųsi minėti defektai.
Garantijos sąlygos. Garantija galioja tik tuo atveju, jei gaminys buvo sumontuotas pagal montavimo instrukciją ir buvo naudojamas pagal naudojimo instrukciją. UAB „KAMĖ“ neatsako už žalą ar defektus, atsiradusius dėl netinkamo montavimo, jei produktas nukentėjo dėl pirkėjo kaltės, už defektus, atsiradusius dėl netinkamos priežiūros, baldo funkcijos pakeitimo ar netinkamo naudojimo. Atkreipkite dėmesį, kad pakeitus gaminio konstrukciją ir (arba) dizainą, garantija netenka galios ir padidėja drėgmės pažeidimų rizika.
5.Pardavėjo teisės ir pareigos
Pardavėjo teisės. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės stabilumui ir saugumui arba pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be įspėjimo apriboti arba sustabdyti Pirkėjo prieigą prie internetinės parduotuvės.
Esant svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visam laikui sustabdyti internetinės parduotuvės veiklą be išankstinio Pirkėjo įspėjimo.
Pardavėjas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį, jei dėl vidinės klaidos ar kitų aplinkybių negali įvykdyti sutarties. Tokiu atveju galioja Pardavėjo įsipareigojimas per 10 darbo dienų grąžinti Pirkėjui visus sumokėtus pinigus.
Pardavėjo įsipareigojimai. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumą, saugiai tvarkydamas Pirkėjo pirkimo / užklausos proceso metu įvestą informaciją ir nesidalyti ja su trečiosiomis šalimis ir (arba) organizacijomis.
Užsakymo adresas ir kita kliento informacija saugoma UAB „KAM4“ klientų informacinėje sistemoje visą santykių su klientu laikotarpį. Išsamesnę informaciją apie klientų duomenų tvarkymą rasite mūsų privatumo politikoje.
Force Majeure (Nenugalimos jėgos aplinkybės)
UAB „KAMĖ“ neatsako už vėlavimus ir nuostolius, atsiradusius dėl nuo jos nepriklausančių kliūčių (force majeure), kurių ji negalėjo protingai numatyti arba kurių pasekmių negalėjo išvengti. Nenugalimos jėgos aplinkybėms priskiriami, pavyzdžiui, kolektyviniai streikai, darbuotojų liga, darbo jėgos ar žaliavų trūkumas, importo ir eksporto draudimai, pandemijos ir transporto sutrikimai.
Jei nenugalimos jėgos aplinkybės tęsiasi ilgiau nei tris mėnesius, tiek Pirkėjas, tiek Pardavėjas turi teisę atšaukti užsakymus, nesibaimindami nuostolių atlyginimo ar vėlavimo.
7.Taikoma teisė
Šioms taisyklėms taikomi Lietuvos įstatymai, o bet kokio su šiomis taisyklėmis susijusio ginčo ar pretenzijos atveju toks ginčas ar pretenzija priklauso išimtinei Lietuvos teismų jurisdikcijai.
Vadovaujantis Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 straipsnio 1 dalimi, Pirkėjas pirmiausia turi raštu kreiptis į Pardavėją ar paslaugų teikėją ir nurodyti savo pretenziją. Pardavėjas privalo neatlygintinai išnagrinėti Pirkėjo prašymą ir per 14 dienų nuo prašymo gavimo dienos pateikti Pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.
Jei Pardavėjas ar paslaugų teikėjas Pirkėjo prašymo netenkina, tenkina iš dalies arba nepateikia atsakymo per 14 dienų, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl neteisminio ginčo sprendimo.
https://vvtat.lrv.lt/en/how-to-submit-a-request/
Kontaktinė informacija:
UAB KAMĖ
Konstitucijos pr. 18, Vilnius, LT-09309, Lietuva
Tel: +370 377 09897
El. paštas: expocentras@kame.lt