Užsakymas
Pristatymas
Grąžinimas
Garantija
Priežiūra
Pateikę užsakymą internete, peržiūrėkite patvirtinimą ir įsitikinkite, jog užsakėte tinkamus produktus, nurodėte teisingą telefono numerį, namų ir el. pašto adresą, kad galėtume su Jumis susisiekti dėl prekių pristatymo.
Visa informacija dėl užsakymų:
el. paštu: expocentras@kame.lt
telefonu +37061131131
Užsakymo pateikimo metu už prekes apmokama visa suma. Apmokėti savo užsakymą galite kreditine ar debetine banko kortele, arba populiariausiais mobiliaisiais mokėjimo būdais, taip pat už pirkinius galite sumokėti naudodamiesi elektronine bankininkyste. Pasirinkę jums patogiausią atsiskaitymo būdą – būsite nukreipti į atitinkamą elektroninę sistemą, kurioje galėsite prisijungti. Prisijungę gausite automatiškai suformuotą ruošinį užsakymui apmokėti, kurį beliks tik patvirtinti.
Galite visiškai arba iš dalies atšaukti ar pakeisti užsakymą per 4 kalendorines dienas nuo jo pateikimo be jokių išlaidų ar sąlygų.
Visos kainos nurodytos eurais, apimant Lietuvoje galiojantį PVM mokestį.
KAMĖ baldų užsakymus nuo 50 Eur sumos visoje Lietuvoje pristatome nemokamai.
Mažesnės nei 50 Eur krepšelio užsakymo vertės pristatymo kaina 5 Eur.
Pristatomos visoje Lietuvoje per kurjerių tarnybas. Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu. Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.
KAMĖ baldų užsakymus visoje Lietuvoje pristatome nemokamai (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas). Prekių užnešimo paslauga neteikiama.
Stengiamės pristatymo laikus išdėlioti taip, kad užsakymas Jūsų namus pasiektų Jums patogiu laiku. Susisieksime su Jumis likus 3-4 d. iki pristatymo ir susitarsime dėl tinkamiausio laiko.
Užsakymo pristatymo dieną, prekes pristatantis darbuotojas susisiekia su klientu ir informuoja apie savo atvykimą.
Informuojame, kad jei sutartu pristatymo laiku Pirkėjas nepasitinka Pardavėjo atstovų užsakyme nurodytu pristatymo adresu, prekės laikomos nepristatytomis dėl Pirkėjo kaltės. Tokiu atveju pakartotinis pristatymas bus apmokestintas.
Sulaukę prekių pristatymo, įsitikinkite, kad gavote tinkamus gaminius, kurie neturi matomų pakuotės ar pačios prekės pažeidimų. Jeigu pakuotė pažeista, nufotografuokite ją, kad vėliau galėtumėte pateikti įrodymus. Šiuo atveju ant pristatymo lapo turėtumėte pasirašyti tik dėl prekės gavimo su išlygomis dėl bet kokio turinio pažeidimo arba atsisakyti priimti prekes ir nurodyti kurjeriui / vairuotojui jas grąžinti.
Jei išpakavus gaminį paaiškėja, kad jis yra pažeistas ar sugedęs, susisiekite su „Kamė Service“ klientų aptarnavimo tarnyba, kuri padės rasti Jums tinkamiausią išeitį. Kad galėtume greitai rasti problemos priežastį ir sprendimą, susisiekite su mumis ne vėliau kaip per 5 dienas nuo prekės gavimo.
Aptarnavimo skyriaus kontaktai:
el. paštas: service@kame.lt
tel. +37061692253
Jei nesate 100 % patenkinti gauta kokybiška preke, ją galite grąžinti per 14 dienų ir atgauti visą sumą. Susiekus su KAMĖ klientų aptarnavimo tarnyba, jums bus išduota grąžinimo forma, užsakytas transportas, kurio išlaidas turėsite apmokėti patys.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje. Pastaba: prekės apžiūrėjimui galite pašalinti pakuotės uždarymui skirtas juostas.
- Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
- Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) bei išsaugojus savo vartojamąsias savybes. Pastaba: šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
- Prekė negali būti naudota.
Informaciją apie prekių grąžinimą bei garantinį aptarnavimą teikiame:
El. paštu service@kame.lt
tel. +37061692253
KAMĖ žino, kad kokybiškos medžiagos, derinamos su tikru meistriškumu, reiškia baldų ilgaamžiškumą. Mes pasitikime savo produkcija, todėl siūlome 10 metų garantiją mūsų gamintiems baldams, kuri prasideda tą dieną, kai gaunate savo baldą (-us).
*Garantija suteikiama šiem KAMĖ gamintiems gaminiams:
stalviršiai, praustuvai, praustuvų ir stalviršių blokai, veidrodžiai, veidrodinės spintelės, lentynos, aukštos spintelės, rankenos, atraminės kojelės, vyriai, minkšti uždarymai ir stalčių bėgeliai.
*KAMĖS partnerių gaminiams suteikiama gamintojo garantija, kuri yra nurodyta konkrečiai prekei.
Elektros instaliacijos įrenginiams baldų gaminiuose.
Jeigu garantijos galiojiimo laikotarpiu pastebėjote atsiradusių prekės trūkumų kreipkitės:
El. paštu service@kame.lt
tel. +37061692253
Su laišku prisekite nuotrauką arba kitą vaizdinę medžiagą (video), kurioje aiškiai matytųsi minimi trūkumai.
- Baldai buvo naudojami pagal paskirtį ir prižiūrimi vadovaujantis priežiūros taisyklėmis.
- KAMĖ neatsako už žalą ar defektus, atsiradusius dėl netinkamo montavimo ir jei rekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės.
- Gedimai, atsiradę dėl netinkamos priežiūros, pakeistos baldų funkcijos ar netinkamo naudojimo, praranda teisę į garantiją. Atkreipkite dėmesį, kad pakeitus gaminio konstrukciją ir (arba) dizainą, garantija negalioja ir padidėja drėgmės pažeidimų rizika.
- Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
- Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims, tokioms kaip medienos, akmens ir stiklo paviršiai, kurie turi natūralių apdailos svyravimų, kurie priklauso nuo medžiagos savybių, ir nėra laikomi gaminio defektais, jei atitinka esamą kokybę ir KAMĖ specifikacijose nustatytas leistinas nuokrypas
- Įsigijus prekę, rekomenduojame ją atidžiai apžiūrėti. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri yra pateikiama ant prekės pakuotės.
Garanija neglaioja jei prekės nukentėjo dėl force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).
KAMĖ pasilieka teisę daryti bet kokius gaminių pakeitimus ir tobulinti gaminius.
BENDROS TAISYKLĖS
Visada perskaitykite informaciją, kurioje pateikiami patarimai ir instrukcijos dėl jūsų baldų priežiūros. Prieš naudodami naujus baldus, visada perskaitykite valymo priemonių instrukcijas ir turinio deklaraciją. Negalima naudoti valymo priemonių, kuriose yra abrazyvų ir stiprių rūgščių. Po naudojimo įsitikinkite, kad baldai ir jų priekai yra sausi. Tai palengvins jūsų baldų valymą ir nesugadins drėgmės.
STALVIRŠIŲ PRIEŽIŪRA
NATŪRALAUS AKMENS STALVIRŠIAI
Kasdieniniam valymui naudokite drėgną skudurėlį ir švelnų ploviklį. Kuo greičiau pašalinkite didelius nešvarumus ir dėmes. Venkite sąlyčio su acetonu ir agresyviomis valymo priemonėmis, tokiomis kaip metalo poliravimas, kanalizacijos valiklis ir kitos ėsdinančios medžiagos, nenaudokite ploviklių, kurių ph vertė < 4 arba > 10. Esant stiprioms dėmėms ir spalvos pakitimui, naudokite specialų kremą ar panašią ir drėgną šluostę. .Valymo priemones visada pirmiausia reikia išbandyti nedideliame plote.
CORIAN® STALVIRŠIAIS IR PRAUSTUVAI
Nėra visiškai nereikalaujantis priežiūros, tačiau jį reikia prižiūrėti tik minimaliai, kad jis atrodytų švarus ir šviežias. Kasdieniniam valymui Corian® paviršių pakanka nuvalyti drėgna šluoste ir vandeniu. Vanduo ir ploviklis pašalins daugumą dėmių ir riebalų. Kartkartėmis visą paviršių reikia kruopščiai nuvalyti, kad būtų išlaikytas tolygus blizgesys. Corian® yra pataisomas esant mechaniniams paviršiaus pažeidimams.
DEKTON® IR HPL COMPACT STALVIRŠIAI
Reikalauja labai mažai priežiūros. Rekomenduojame reguliariai valyti minkšta kempine, šiltu vandeniu ir muilu. Galite naudoti daugumą neutralių pH ploviklių. Geriausias būdas pašalinti stiprias dėmes – nušveisti paviršių plovikliu, o tada nuplauti šiltu vandeniu.
KERAMINIŲ PRAUSTUVŲ PRIEŽIŪRA
Keraminiai praustuvai turi kietą, glazūruotą ir patvarų paviršių. Praustuvą geriausiai nuvalysite lengva drėgna šluoste ir švelniu plovikliu. Nenaudokite įrankių, kuriuose yra kietų abrazyvinių medžiagų. Taip pat venkite kaustinės sodos, nes ji ardo glazūruotą paviršių. Keraminei glazūrai susilietus su metaliniais daiktais gali atsirasti juodų linijų. Galite pašalinti linijas keraminiu trintuku.
DUŠO KABINŲ PRIEŽIŪRA
Žiūrint pro mikroskopą, stiklo paviršiuose yra mažų porų, kurios laikui bėgant gali kauptis nešvarumus, muilo likučius ir kitas nuosėdas, ypač jei gyvenate vietovėje, kurioje vandenyje yra daug kalcio. Taigi, jei norite išlaikyti spindintį savo stiklo blizgesį, verta karts nuo karto jį išvalyti. Veiksmingiausias ir aplinkai nekenksmingiausias būdas išlaikyti savo dušą gražią ir švarų – po kiekvieno dušo panaudojimo valytuvu perbraukti stiklą arba nuvalyti jį minkšta šluoste, taip išvengiant nereikalingų kalkių nuosėdų. Kalbant apie įsisenėjusį nešvarumą, rekomenduojame specialiai tam skirtas valymo priemones, kurių galima įsigyti bet kuriame prekybos centre. Prieš naudodami perskaitykite instrukcijas, kad įsitikintumėte, jog atitinkama valymo priemonė tinka jūsų konkrečiam paviršiui. Turėkite omenyje, kad kempinės ir abrazyvinės valymo pastos gali subraižyti stiklą ir metalą. Taip pat turėtumėte būti ypač atsargūs su raštuotu ar matiniu stiklu. Jei abejojate, pirmiausia išbandykite nedidelį plotą. Buitinis actas (maks. 12%) taip pat veiksmingas nuo kalkių nuosėdų. Įtrinkite ir palikite veikti, tada nuplaukite vandeniu ir nusausinkite minkštu skudurėliu arba kilpiniu rankšluosčiu.
MAIŠYTUVŲ PRIEŽIŪRA
Rekomenduojame reguliariai nuvalyti maišytuvą, kad jis išliktų nesugadintas. Taip muilo likučiams ir kalkių nuosėdoms bus sunkiau įsitvirtinti ir išvengsite aplinkai nekenksmingų valymo priemonių. Kassavaitiniam valymui rekomenduojame naudoti minkštą šluostę su švelniu muilo tirpalu arba neutralaus pH valymo skysčiu. Nuplaukite švariu vandeniu ir nusausinkite minkšta, sausa šluoste. Venkite kietų šveitimo priemonių ir abrazyvinių valymo priemonių, nes jos gali negrįžtamai pažeisti paviršiaus apdailą. Taip pat niekada nenaudokite rūgščių, chloro ar alkoholio turinčių valymo priemonių, nes jos taip pat gali sukelti negražių dėmių ir pažeisti paviršių. Jei jie naudojami šalia maišytuvų, pažeidžiamus paviršius apsaugokite nuo purslų. Taip pat neturėtumėte purkšti valymo priemonių tiesiai ant maišytuvų, nes gali būti pažeisti vidiniai komponentai. Mažai tikėtinu atveju, kai reikia sutepti bet kurią maišytuvo dalį, naudokite tik silikoninį tepalą.
VEIDRODŽIŲ IR VEIDRODINIŲ SPINTELIŲ PRIEŽIŪRA
Naudokite stiklo valiklį ir audinį. Aliuminio ir chromo paviršiai nuvalomi švelniu ploviklio mišiniu (1/8) ant drėgnos šluostės.
Pagrindinė informacija
Čia rasite visą reikiamą informaciją ir atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.