Informuojame, kad gruodžio 23 ir 31 mūsų salonas nedirbs

Sveiki atvykę į Kamę

Mes esame vonios dizaino kompanija, puoselėjanti kūrybiškumą viskam, ką darome. Neturime didelių sandėlių ir atsargų, kadangi mūsų baldai yra gaminami būtent Jūsų užsakymui – tobulai pritaikyti produktai, kurie atitinka kiekvieno kliento individualius pageidavimus ir asmenybę!

Pateikę užsakymą internete, peržiūrėkite patvirtinimą ir įsitikinkite, jog užsakėte tinkamus produktus, nurodėte teisingą telefono numerį, namų ir el. pašto adresą, kad galėtume su Jumis susisiekti dėl prekių pristatymo.

Produktų gamyba užtrunka 4 savaites. Mes užtikriname, kad kiekvienas baldas gaminamas būtent Jums ir dėl Jūsų.

Užsakymo pateikimo metu už prekes apmokama visa suma. Gavę apmokėjimą, mes nedelsdami pradėsime gaminti Jūsų baldus. Priimame VISA ir „MasterCard“ korteles, garantuojame užšifruotą ir saugiausią internetinį mokėjimą rinkoje.

Galite visiškai arba iš dalies atšaukti ar pakeisti užsakymą per 4 kalendorines dienas nuo jo pateikimo be jokių išlaidų ar sąlygų.

Visos kainos nurodytos eurais, apimant Lietuvoje galiojantį PVM mokestį.

Prieš pristatymą, prašome įsitikinti, kad baldai tilps pro durų angas, laiptus ir pan. Visų mūsų gaminių matmenis galite rasti internetinėje svetainėje.

Susisieksime su Jumis likus 3-4 d. iki pristatymo ir susitarsime dėl tinkamiausio laiko. Prieš atvykstant vairuotojas Jums dar kartą paskambins. Informuojame, kad jei į Jūsų namus atvažiavusi pristatymo tarnyba negalės perduoti baldų, būsite apmokestinti už naują pristatymą.

Mes užtikriname greitą ir kokybišką baldų pristatymą. Deja, neturime galimybės pasiūlyti baldų užnešimo paslaugos, todėl prekės bus iškrautos arčiausiai prie Jūsų namo durų esančioje privažiuojamoje vietoje.

Su mumis galite susisiekti el. paštu: expocentras@kame.lt arba telefonu +37061131131

Pristatymo terminas Lietuvoje: 4 savaitės.

Sulaukę prekių pristatymo, įsitikinkite, kad gavote tinkamus gaminius, kurie neturi matomų pakuotės ar paties baldo pažeidimų. Jeigu pakuotė pažeista, nufotografuokite ją, kad vėliau galėtumėte pateikti įrodymus. Šiuo atveju ant pristatymo lapo turėtumėte pasirašyti tik dėl prekės gavimo su išlygomis dėl bet kokio turinio pažeidimo arba atsisakyti priimti prekes ir nurodyti vairuotojui jas grąžinti.

Jei išpakavus gaminį paaiškėja, kad jis yra pažeistas ar sugedęs, susisiekite su „Kamė Service“ klientų aptarnavimo tarnyba, kuri padės rasti Jums tinkamiausią išeitį. Kad galėtume greitai rasti problemos priežastį ir sprendimą, susisiekite su mumis ne vėliau kaip per 5 dienas nuo prekės gavimo.

Aptarnavimo skyriaus kontaktai – el. paštas: service@kame.lt arba telefonu +37061692253

Jei persigalvojote dėl savo naujų baldų, galite juos pakeisti kitais arba grąžinti per 14 dienų. Neatitikus spalvai, dydžiui ar medžiagiškumui, susiekite su mumis iš karto – nesumontavę baldų ir neišmetę originalios pakuotės. Tuomet, išsprendę problemą, grąžinsime Jums visą sumą už prekes.

Jei norimas grąžinti baldas yra naudotas, bus išskaičiuota suma, atitinkanti pardavimo kainos sumažėjimą. Tai taip pat taikoma ir tuo atveju, jei išmesite prekės pakuotę, kadangi taip sumažėja tikimybė susigrąžinti produkciją nepažeistą.

Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba šiuo adresu: service@kame.lt.Mes išduosime grąžinimo formą, taip pat užsakysime transportą, kurio kainą turėsite padengti Jūs.

*Šios taisyklės ir sąlygos negalioja B2B partneriams, dėl B2B sąlygų susisiekite su mumis adresu: sales@kame.lt

5 metų garantija

„Kamė“ žino, kad kokybiškos medžiagos, derinamos su tikru meistriškumu, reiškia baldų ilgaamžiškumą. Mes pasitikime savo produkcija, todėl siūlome 5 metų garantiją, kuri prasideda tą dieną, kai gaunate savo daiktą (-us).

Garantija taikoma bet kuriai produkcijai, kurią įsigijote iš „Kamės“ parduotuvės. Dėl garantinių gedimų kreipkitės: service@kame.lt arba telefonu +37061692253

Krepšelis