Užsakymus pagaminame ir pristatome per 30 d. d. nuo apmokėjimo

Sveiki atvykę į Kamę

Mes esame vonios dizaino kompanija, puoselėjanti kūrybiškumą viskam, ką darome. Neturime didelių sandėlių ir atsargų, kadangi mūsų baldai yra gaminami būtent jums su jūsų užsakymu – tik tobulai pritaikyti produktai, kurie atitinka jūsų pageidavimus ir asmenybę!

Pateikę užsakymą internete, peržiūrėkite užsakymo patvirtinimą ir įsitikinkite, kad užsakėte tinkamus produktus. Taip pat įsitikinkite, kad nurodėte teisingą telefono numerį, adresą ir el. pašto adresą, kad galėtume susisiekti su jumis dėl prekių pristatymo.

Visų produktų gamyba užtrunka 4 savaites. Tokiu būdu mes užtikriname, kad kiekvienas baldas yra pagamintas būtent jums.

Užsakymo pateikimo metu apmokama visa suma už prekes. Gavę apmokėjimą, mes nedelsdami pradėsime gaminti jūsų baldus. Priimame VISA ir „MasterCard“ korteles, garantuojame užšifruotą ir saugiausią internetinį mokėjimą rinkoje.

Galite visiškai arba iš dalies atšaukti arba pakeisti užsakymą per 4 kalendorines dienas nuo užsakymo pateikimo be jokių išlaidų ar sąlygų.

Visos kainos nurodytos eurais, apimant Lietuvoje galiojantį PVM mokestį.

Prieš baldų pristatymą prašome įsitikinti, kad gaminiai tilps pro durų angas, laiptus ir pan. Visų mūsų gaminių matmenis galite rasti mūsų svetainėje.

Su jumis susisieksime iki pristatymo likus 3–4 dienoms, kad susitartumėte dėl jums tinkamiausio laiko. Pristatymo dieną vairuotojas jums paskambins likus maždaug 30–60 minučių iki atvykimo. Atkreipkite dėmesį, kad jei į jūsų namus atvykusi pristatymo tarnyba negalės perduoti baldų, būsite apmokestinti už naują pristatymą.

Mūsų pristatymo paslauga užtikrina greitą, kokybišką baldų pristatymą, deja, neturime galimybės pasiūlyti baldų užnešimo paslaugos. Kol kas pristatymas vyksta iki durų, t. y., prekės bus iškrautos arčiausiai prie jūsų namo durų esančioje privažiuojamoje vietoje.

Su mumis galite susisiekti el. paštu: expocentras@kame.lt arba telefonu +37061131131

Pristatymo terminas Lietuvoje: 4 savaitės.

Gavę naujus baldus įsitikinkite, kad jums pristatyti tinkami gaminiai, kurie neturi matomų pakuotės ar paties gaminio pažeidimų. Jeigu pakuotė pažeista, nufotografuokite ją, kad vėliau galėtumėte pateikti įrodymus. Šiuo atveju ant pristatymo lapo turėtumėte pasirašyti tik dėl prekės gavimo su išlygomis dėl bet kokio turinio pažeidimo arba atsisakyti priimti prekes ir nurodyti vairuotojui jas grąžinti.

Jei išpakavus gaminį paaiškėja, kad jis yra pažeistas ar sugedęs, susisiekite su „Kamė Service“ klientų aptarnavimo tarnyba, kuri padės rasti sprendimą. Kad galėtume greitai rasti problemos priežastį ir sprendimą, susisiekite su mumis ne vėliau kaip per 5 dienas nuo prekės gavimo.

Susisiekite su aptarnavimo skyriumi el. paštu: service@kame.lt arba telefonu +37061692253

Jei persigalvojote dėl savo naujų baldų, galite juos pakeisti arba grąžinti per 14 dienų. Jeigu neatitiko spalva, dydis ar medžiagiškumas, susiekite iš karto, nesumontavę baldų ir neišmetę originalios pakuotės. Tuomet, išsprendus problemą, galėsime jums grąžinti visą sumą už prekes. Taip pat galite pasirinkti, ar norite prekę pakeisti kita, ar pageidaujate susigrąžinti pinigus.

Jei naudojote prekę, bus išskaičiuota suma, atitinkanti pardavimo kainos sumažėjimą – tai taip pat taikoma, jei išpakavę prekes išmesite pakuotę, nes taip sumažėja tikimybė susigrąžinti produkciją nepažeistą. Rekomenduojame baldų pakuotę sulankstyti ir laikyti tol, kol priimsite galutinį sprendimą..

Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba šiuo adresu: service@kame.lt ir mes išduosime grąžinimo formą, taip pat užsakysime transportą, kurio kainą turėsite padengti jūs.

*Šios taisyklės ir sąlygos negalioja B2B partneriams – dėl B2B sąlygų susisiekite su mumis adresu: sales@kame.lt

5 metų garantija

„Kamė“ žino, kad kokybiškos medžiagos, derinamos su tikru meistriškumu, reiškia baldų ilgaamžiškumą. Mes pasitikime savo produkcija, todėl siūlome 5 metų garantiją, kuri prasideda tą dieną, kai gaunate savo daiktą (-us).

Garantija taikoma bet kuriai produkcijai, kurią įsigijote iš „Kamės“ parduotuvės. Dėl garantinių gedimų kreipkitės: service@kame.lt arba telefonu +37061692253

Krepšelis